جلسه کارگروه تبلیغات جهاددانشگاهی استان هرمزگان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان هرمزگان، سرپرست معاونت فرهنگی واحد و رییس کارگروه تبلیغات جهاددانشگاهی استان هرمزگان در این نشست به مرور برخی مصوبات جلسه گذشته کارگروه پرداخته و خلاصه ای از آمار فعالیت های خبری واحد در سایت روابط عمومی، خبرگزاری های ایسنا و ایکنا در شش ماه نخست سال را ارایه گردید. در این جلسه بر هم افزایی تمامی معاونت های مجموعه در امر تبیلغات تاکید گردید و گفته شد: باید بتوان از ظرفیت درون سازمانی در امر تبلیغات فضای محیطی و غیر مجازی استفاده کرد.
سید محمد میرحسینی بر آمادگی این معاونت جهت تهیه اقلام تبلیغاتی سایر معاونت ها در تمامی زمینه تولید محتوا با توجه به راه اندازی استودیو واحد در آینده نزدیک تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه استودیو تولید محتوای سمعی و بصری واحد در حال راه اندازی و تجهیز است تمامی معاونت ها می توانند با ثبت سفارش از این خدمات نوین در معاونت فرهنگی استفاده کنند.
وی با اشاره به محدودیت های به وجود آموده در عرصه فضای مجازی با فیلتر شده واتساب و اینستا اضافه کرد: اپلیکیشن روبیکا با توجه به پلتفرمی که دارد در حال حاضر می تواند پاسخگوی نیازهای تبلیغاتی واحد باشد و معاونت ها در صورت ضرورت می توانند نسبت به راه اندازی پیج و گروه در این اپلیکیشن اقدام کنند.
وی اضافه کرد: استفاده از سامانه های پیامکی و ظرفیت سایت خبری بازار کار نیز می تواند در راستای تبلیغات فعالیت ها و خدمات واحد نقش موثری داشته باشد . در ادامه حاضرین در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
نظر شما :