دومین «ایده شو» با محوریت صنایع دستی و گردشگری در هرمزگان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هرمزگان ، صدیقه مظفر ضمن اعلام این خبر افزود اظهار کرد: هنگامی که صحبت از «ایده شو» به میان می آید برای برخی این سوال پیش می آید که چه ایده هایی ارزش طرح در چنین رویدادهایی را دارند و آیا باید ایده های مطرح شده بزرگ و مبتنی بر محاسبات پیچیده علمی باشند.
وی افزود: در واقع ایده شوها رویداد هایی برای کارآفرینی هستند که افراد این فرصت را پیدا می کنند تا در محیطی دوستانه به بیان ایدههای نوآورانه خود بپردازندو ایده هی خود را در معرض نمایش بگذارند.
مظفر ادامه داد: در این رویداد افراد هم ایده پردازی و هم نحوه تشریح ایده خود را می آموزند و از طرفی ایده های خود را برای راه اندازی یک کسب و کار نوپا را در معرض نقد قرار می دهند. و با این حساب ایده ها چکش کاری می شود.
این مقام مسئول با بیان اینکه در ایده شوها ممکن است یک ایده به ظاهر ساده با استقبال داوران رو به رو شود و در عوض یک ایده پیچیده و پر از محاسبات نتواند نظر داوران را جلب کند. ادامه داد: گاهی ممکن است افراد ایده های خوبی هم داشته باشند اما نتوانند به خوبی آن را معرفی کنند و گاهی هم ممکن است ایده خیلی نو و یا خاص نباشد اما حاضران تحت تاثیر نوع ارایه و یا شخصیت فرد به وی رای دهند.
مظفر با اشاره به سرفصل ایده ارائه شده گفت: محور ایدههای ارائه شده حول محورگردشگری, حوزه صنایع دستی بوده که بیشترین استقبال کنندگان دانشجویان، علاقمندان به کارافرینی در این حوزه با تدیریس و سخنرانی صغری داوودی، علی داه وحاج علی زاده بودهکه به صورت آنلاین در مکان جهاد دانشگاهی هرمزگان برگزار شد که علاقه مندان به پرسش و پاسخ با داوران و ارائه مشاوره توسط داوران رویداد به ایدهپردازان پرداختند.
نظر شما :