مرکز علمی کاربردی دانشگاه جهاددانشگاهی هرمزگان:

شکست، عدم موفقیت نیست بلکه تاخیر در پیروزی است / بازاریابی، جنگ تصورات است

۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۴ کد : ۳۱۸۲۷ تجاری سازی فناوری و اشتغال
مدیر اجرایی مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان،درسمینار آموزشی برند سازی و تجاری سازی که به صورت آنلاین در مرکز رشد جهاد دانشگاهی استان برگزار شدبا بیان اینکه سعی کنید متفاوت باشید، شکست، عدم موفقیت نیست بلکه تاخیر در پیروزی است، گفت: بازاریابی، جنگ محصولات نیست، جنگ تصورات است.
شکست، عدم موفقیت نیست بلکه تاخیر در پیروزی است / بازاریابی، جنگ تصورات است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هرمزگان، صدیقه مظفر، مدیر اجرایی مرکز رشد، چهار شنبه 19 آذر ماه سا1399به مدت 2 ساعت در مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان برگزار شد با بیان اینکه سعی کنید متفاوت باشید، گفت: وارد شدن به دنیای ذهن مشتریان، بهتر از ورود به بازار است براستی بازاریابی، جنگ ذهنیت است و نه جنگ محصول، پس ذهن بر بازار پیشی می گیرد.
وی با تاکید براینکه هیچ حقیقت پایداری وجود نددارد و هیچ چیز واقعیت ندارد  افزود: هیچ چیز واقعیت ندارد از این جهت بهترین محصول و وجدود نددارد. آنچه د رجهان بازاریابی وجود دارد، تصوراتی است که در ذهن مردم و مشتریان نقش بست است.
این استاد دانشگاه، در ادامه با اشاره به اینکه دو شرکت نمی توانند یک کلمه مشترک در ذهن مشتری داشته باشند. ابراز کرد: استراتژی بازاریابی به تقدم و تاخر موسسه در نشستن در اذهان مدردم و در
نتیجه پله ای یا رتبه ای که در آن قرار گرفته، بستگی دارد.
مظفر با اشاره به اینکه حراج و تخفیف برای افزایش فروش نیست، بلکه برای جلوگیری از کاهش بیشتر فروش است. ادامه دا د: بازاریابی نبرد ایده هاست. اگر قرار است پیروز شدوید، باید  ایده یا ویژگی مخصوص داشته باشید.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه شکست، عدم موفقیت نیست بلکه تاخیر در پیروزی است، ادامه داد: اصل سر و صدا تنها این نبود که قرار است محصول جدید به موفقیت برسد، بلکه بیشتر نشان می داد که محصولات موجود اکنون از صحنه کنار رفته اند.
مدیر اجرایی مرکز رشد در پایان با تاکید براینکه بازاریابی، جنگ محصولات نیست، جنگ تصورات است.، گفت: هدف این کارگاه آموزشی  آشنایی و شناخت دانشجویان و فارغ التحصیلان، با « قوانین بازار یابی و استراتژی های بازار یابی» بوده است.
لازم به ذکر است: استقبال حدود 33 نفر از علاقه مندان از این دوره، بیانگر نیاز به اهتمام بیشتر در برگزاری اینگونه فضای آموزشی است.

کلیدواژه‌ها: بازاریابی ذهن بازار جنگ اشاره محصول


نظر شما :