بازدید مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از کارگاه تولیدی حصیر بافی

۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۳ کد : ۳۱۵۵۲ تجاری سازی فناوری و اشتغال
سرپرست معاونت مرکز رشد و واحدهای فناوری جهاد دانشگاهی واحد استان و مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان هرمزگان از کارگاه تولیدی حصیر بافی خانم عسکری واقع در شهرستان بندر بازدید کرد.
بازدید مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از کارگاه تولیدی حصیر بافی

به  گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هرمزگان، صدیقه مظفر در حاشیه این بازدید با اشاره به برند سازی و اهمیت آن در  دنیای کسب و کار، ابراز کرد: برندسازی فرآیند معنا بخشیدن به یک شرکت، محصول یا خدمات خاص و شکل دادن به یک برند در ذهن مصرف کنندگان است.

وی با تاکید  بر اینکه برند سازی یک استراتژیک است ادامه داد: این یک استراتژی است که توسط شرکت ها طراحی شده تا به مردم برای تشخیص سریع محصولات و سازمان کمک کند در ضمن هدف آنها جذب و حفظ مشتریان وفادار از طریق تحویل کالایی است که همواره مطابق با وعده ای است که در تبلیغات و برند داده شده است.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در پایان با اشاره به اینکه یک برند خوب به معنای بازار یابی خوب است گفت: برند شما منبع تعهدی است که به مشتری داده اید. اگر شما خودتان را به عنوان تولیدکننده لامپی که بیشترین عمر را دارد معرفی می کنید باید برند شما نیز آن را تأیید کند.

گفتنی است؛ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی در حال اجرا می باشد.

کلید واژه ها: برند طرح طرح ملی طرح ملی توسعه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی مشاغل خانگی توسعه مشاغل خانگی ملی توسعه مشاغل خانگی مشاغل


نظر شما :